~ Isas msp blogg :3 ~

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Isa *-*♥ - 24 mars 2013 08:41

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Jag levler :) NEJ MEN AHHAHAHAHA GUD NU SKA JAG GÖRA ETT FINT LÅNGT INLÄGG C:

Jo typ nästa för 2 veckor sen så fyllde jag år :) Och då kunnde jag inte blogga o.e sen dagen efter fick jag vip c;

Sen igår var jag jätte soical hemma (not o.o) Först på morogen så typ gjortde jag video xd Sen satt jag och skypa i 7-8 timmar :) Med Sally-Sweet Emsann. Micmic Pernilla626,casy99,9alicia9 och micmic's bff irl. Och ja det var kul xDD Förutom att Maja och Alicia typ grava sönder .___.'' Sen så var jag i london :'DDD Och min skola och sen La(Los angels) New york toky. HAHAHAHAHAHA JAG ÄR RIK :) Nejmen det var ngt med google man kunnde göra och då så hade jag och sallly och ems skit kul *-* xd Nejmen vi var i paris med c; Så ja jag hade fett kul osocial dag igår :) Jag prata om min cp fröken som heter Ingla vi brukar typ få henne och få damp c: Det är fkn kul när hon kastar stolar i golvet. HAHAHAHAHAHAHAHA ALLA SITTER PÅ INSTAGRAM OCH TAR KORT PÅ HENNE OCH LÄGGER UT DE HAHAHAHAHAHAHA DÖR HON BLIR SOM EN FIN LITEN TOMAT AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOUL XDDD Nejmen hon är cp ströd :) En gång så gav hon oss en ma läxa på jullovet o.e Att vi skulle ränka 55 sidor så då gick vi ner till rekton o sa till ._.''

SÅ NU ÄR HON RÄDD FÖR OSS ELLER JA LITE O.O NEJMEN GUD VILLKET KUL INLÄGG :'DDD Nu ska jag visa lite nya looks på msp :) YOLO YOLO NEJ SKOLJA GOD NATT PÅ ER :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik



Free Lines Arrow
html>